Die triestige lied

      Eerste in ‘n reeks van drie

Waarom hou ons soms van triestige, sommer droewige liede?  Om hieroor te spekuleer kan ‘n openbaring wees.  Ek skryf al jare lirieke in die Blues vorm en ek poog om ‘n breë omvang van gevoelens en temas te bereik  –  liede wat snaaks is, wat bitter is, triestig, stout en sinies.  Daar is ook gewyde lirieke.  Ek deel hiervan met ‘n knyp kommentaar.

Ontmoeting

Hier by die Styx-rivier

Ontmoet ek weer vir jou

Ek hoor jy’t hom gelos

Maar sal jy my onthou?

    Ons het goed saam gelewe

    Ons was sommer saam geweef

Maar as jy nie onthou nie

Sal ek jou vergewe

Dalk is die triestigheid hier te doen met verbrokkelde verhoudings in my lewe, mense wat ek nie kan vergeet nie.  Dat dit by die Styx-rivier gebeur, verleen diepte, meen ek – dis nie sommer ‘n verbygaande oomblik nie.  As daar nog waardering vir die vrou is, is dit blywend triestig. 

©  Willem

www.loertoer.wordpress.com

Bridgewater, Somerset-Wes

Mei, 2023  (24)

My liriek en grafiek, gepubliseer deur RotsWolk-Uitgewers.

2 thoughts on “Die triestige lied

  1. Tannie Frannie May 24, 2023 at 5:50 pm Reply

    In ‘n misrabele woonstelkompleks in Hatfield het ‘n ou tannie daglank en kliphard fado-plate gespeel. Eers nou, ‘n leeftyd later, verstaan ek dat dit haar moes getroos het…

  2. Dr Christa van Staden May 24, 2023 at 9:39 pm Reply

    Interessant, laat mens nogal wonder.

Leave a comment